• Waar we al bang voor waren is gisteren bevestigd door het kabinet. De besmettingscijfers lopen weer veel te hard op en stevige maatregelen konden niet uitblijven. Die maatregelen treffen ook de leden en publiek van SV Noordeloos.
    Het betekent in het kort voor SV Noordeloos dat de kantine en het terras, inclusief de tenten de komende 3 weken gesloten blijven. De kleedkamers blijven, op basis van de huidig geldende regels, gewoon open.
    Er mag gevoetbald en getraind worden maar zonder publiek, ook de mini's trainen op zaterdagochtend zonder publiek.
    In principe zijn bij de seniorenwedstrijden alleen de mensen aanwezig die op het wedstrijdformulier staan.
    Ouders / verzorgers die rijden naar uitwedstrijden om de betreffende spelers te vervoeren worden gezien als begeleiding en mogen bij de wedstrijd aanwezig zijn. Uiteraard inachtneming van de daar geldende regels.

Ons sportcomplex zal a.s. zaterdagmiddag zoals gebruikelijk dienen als de thuisbasis voor de organisatie en deelnemers van de Koeienvlaaitijdrit echter zijn er na afloop geen prijsuitrijkingen of andere gezellige activiteiten.

Meer informatie over het coronavirus en sporten is te vinden via deze link: OVERHEID