• UPDATE: onze JO-19 kan komende zaterdag kampioen worden door een thuiswedstrijd te spelen tegen Arkel. Deze wedstrijd start op 12:00. Onze oproep vanuit de vereniging is om in grote getallen te komen kijken want de jeugdspelers van JO-19 hebben zich bijna elke week ingespannen in een seniorenteam! Kortom: kom iets eerder richting ons sportpark om de talenten van JO-19 te supporten.

Op zaterdag 3 juni worden er het Sportpark Noordeloos diverse acitiviteiten georganiseerd om samen het seizoen 2022/2023 af te sluiten. Met onder meer toernooitjes, BBQ, officiƫle gedeelte en een zanger gaan we daar als club een fantastische dag van maken. Wij hopen natuurlijk op goed weer en jullie daar met vele te zien.