• NOORDELOOS  SV Noordeloos versloeg derdeklasser Haaften met 3-1.
    "We moeten bescheiden blijven in Noordeloos", besefte trainer Erwin Verheij. "Maar we waren simpelweg de betere. Wij zijn zelfs nog zuinig geweest in de afronding."
    Patrick Slijkoort vond twee keer het net en Robin van de Graaf scoorde de andere goal. SV Noordeloos is hierdoor bijna een ronde verder in de beker.
    Haaften onderuit bij Noordeloos
    NOORDELOOS  Haaften verloor bij het één klasse lager spelende SV Noordeloos: 3-1.
    Noordeloos is met zes punten uit twee wedstrijden knap de favoriet voor de poulewinst. Haaften volgt op drie punten.
    Namens Haaften maakte Thijmen Gerringa de 1-0 achterstand ongedaan. Na rust pakte Noordeloos de winst.

Bron: www.regio-voetbal.nl

-----------
    HAAFTEN Haaften stelde zaterdag in de Alblasserwaard voor beker teleur door met 3-1 van het één klasse lager spelende Noordeloos te verliezen. Daardoor heeft Haaften met alleen nog een bezoek aan Teisterbanders voor de boeg de poulewinst niet meer in eigen hand.
    Na een 1-0 achterstand maakte Thijmen Gerringa voor Haaften nog gelijk (1-1), maar na de rust greep Noordeloos met 3-1 alsnog de tweede bekerzege en leed Haaften het eerste bekerverlies.

Bron: www.nieuwsbladgeldermalsen.nl