• Zijn jullie klaar voor een bijzonder avontuur in het weekend van Pinksteren? Doe dan als team mee aan dit onvergetelijke evenement. Een unieke mix van uitdagingen en saamhorigheid voor het goede doel!

Met jullie bijdrage steunen jullie namelijk de Stichting Roparun. Deze stichting richt zich op de (palliatieve) zorg aan mensen met kanker. Een ziekte die nog steeds teveel mensen treft en waar wij ons graag voor willen inzetten.

Run-Bike-Run principe: het team bestaat uit 8 deelnemers, onderverdeeld in 2 subteams van elk 4 personen. Als het ene team onderweg is, heeft het andere rust (in Goudriaan). Onderweg loopt altijd 1 deelnemer. De onderlinge wissel is vrij te bepalen (ons advies: wissel om de 1,5 KM). De routes lopen door Molenlanden en deze ontvangen jullie uitgewerkt op papier van ons. Je kan kiezen uit een totaal af te leggen afstand van 125 of 250 kilometer.

Wij helpen jullie graag tijdens jullie avontuur, maar dit dienen jullie zelf mee te nemen:

-Fietsen + werkende verlichting                                               -Fietstas / fietsmand

-Veiligheidshesjes                                                                   -Hoofdlampjes / zaklamp

-Minimaal 1 routekaart houder per groep van 4                         -Bidons

Veilig op pad:

Breng jezelf en anderen niet onnodig in gevaar. Hanteer daarom altijd de verkeersregels en de geldende COVID-19 maatregelen

Start-, wissel en finish locatie:

De Multistee en Speeltuin De Wetering vormen de start, wissel- en finishlocatie. Ondanks de geldende maatregelen gaan wij het hier natuurlijk zo gezellig mogelijk voor jullie maken. De Multistee beschikt over toiletten en douches en een aantal relax stoelen..

Catering mogelijkheden:

Uit ervaring weten wij dat goede verzorging essentieel is om deze uitdaging te kunnen voltooien. Gelukkig zijn jullie bij ons in goede handen. Zelfs letterlijk want zo hebben wij ook masseurs in Goudriaan. Maar we hebben meer:

Tegen een zeer schappelijke prijs van 20 euro per pakket regelen wij graag het eten en drinken voor onderweg of voor jullie rust moment in Goudriaan. Deze pakketten zijn ruim voldoende voor 4 personen! Hoeveel pakketten je nodig hebt is afhankelijk van de afstand. In het opgave formulier staan alle mogelijkheden voor jullie benoemd.

Verblijf mogelijkheden in Goudriaan:

Voor de 250 KM hebben jullie een locatie nodig waar je wat kunt bijkomen en wellicht wat slapen. Het makkelijkste is een locatie in Goudriaan. I.v.m. de huidige COVID-19 maatregelen is 1 gemeenschappelijke locatie niet mogelijk, maar wij helpen jullie graag aan andere mogelijkheden in het altijd gastvrije Goudriaan. Voor de 125 KM zijn er ook mogelijkheden voor een rustlocatie.

Hebben jullie nog vragen ? stel ze gerust via: heelmolenlandenrent@gmail.com

Zijn jullie al net zo enthousiast als wij ? Bedenk dan snel een leuke teamnaam en geef jullie op via bijgevoegd opgaveformulier

OPGAVEFORMULIER