• Registratieformulier bezoek kantine en terras SV Noordeloos

• Ook de kantine en het terras van SV Noordeloos vallen onder de horecawetgeving en daarom zijn wij verplicht jullie te vragen om je te registreren. Dit kan schriftelijk bij de ingang van de kantine maar om wachtrijen voor de kantine en terras te voorkomen ook online met onderstaand formulier. De registraties worden alleen gebruikt voor bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting, ze worden na 2 weken vernietigd. Let op: je registratie is 1 dag geldig!

Gezondheidscheck:

U bent van harte welkom in onze kantine en op ons terras mits u op alle onderstaande vragen 'nee' kunt antwoorden, als dat zo is graag het registratieformulier invullen.

• Heb je een of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur?

Hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden, benauwdheidsklachten
    • Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en / of benauwdheidsklachten?

• Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een lab)?

• Heb je een huisgenoot / gezinslid met het nieuwe coronavirus en heb je in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

• Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?
  • Vul hier je registratie in: