• De kantine

Donderdag 19:00 - 00:00
    Zaterdag 08:00 - 20:00

Zondag en vrijdag gesloten

Bovenstaande tijden zijn onder voorbehoud van activiteiten op ons sportpark. Houd daarom het voetbalprogramma en de agenda op deze site in de gaten.

• Betalen

pinnenjagraag

Contant

Consumptiemuntje

(Consumptiemuntjes worden alleen verkocht tijdens de wat grotere activiteiten maar kunnen wel het gehele jaar ingeleverd worden.)

• Aanspreekpunten

Snelle Jelle (ontbijtkoek)
    Chips
    Snoepzakjes
    Chocoladerepen zoals Mars, Kitkat e.d.
    Kauwgom

• Gratis fruit

Op de zaterdagen staat er op de bar een schaal fruit. Meestal zijn dat bananen, appels, mandarijnen. Iedereen mag daar gratis van eten!

• Vrijwilligers voor kantinediensten

Ondanks dat er al veel leden en niet-leden kantinediensten meedraaien zijn nieuwe aanmeldingen altijd welkom. Vele handen maken tenslotte licht werk. Op de doordeweekse avonden is dat gedurende de aangegeven openingstijden. De zaterdagen zijn verdeeld in 3 dagdelen: (1) de ochtend, (2) beginmiddag en (3) eindmiddag-sluiting. De tijden zijn niet geheel vast te stellen omdat er leden zijn die afhankelijk van hun wedstrijd kunnen starten met hun dienst. Uiteraard gaat dit allemaal in overleg. Vind je het leuk om dit te gaan doen, dan kan je je melden bij Anne Kooijman of via het e-mailadres svnkantine@outlook.com

• Maatschappelijke stage

Sinds 2015 is de maatschappelijk stage niet meer verplicht op alle scholen maar de scholen mogen zelf besluiten om hun leerlingen een maatschappelijke stage te laten volgen. Als scholier ben je hier dan aan verplicht deel te nemen. Er zijn geen vaste regels voor wat geldt als stageplek en wat niet. Eén belangrijke voorwaarde is dat het gaat om vrijwilligerswerk; je mag dus niet betaald krijgen. Daarnaast moet je bijdragen aan de maatschappij of de maatschappij op een andere manier leren kennen via je stage. Als je al vrijwilligerswerk doet, bijvoorbeeld bij je sportvereniging of in de leerlingenraad, kan dit tellen als maatschappelijke stage. Uiteindelijk bepaalt je school of je stageplek geschikt is of niet. Een leerling jonger dan dertien jaar mag alleen op school zelf stage lopen.
    Ook bij SV Noordeloos kan je dus je maatschappelijke stage volgen. Dit zou je kunnen doen als kantinemedewerk(st)er maar je kan ook komen helpen met het schoonmaken van de kantine en de andere ruimtes.
    Zoek jij ook een stage dicht bij huis, je bent van harte welkom! Je kan meer info vragen bij Anne Kooijman en/of Merel Schouten (zie kopje aanspreekpunten)