• Het is zaterdag 3 oktober en vandaag spelen we in Dalem tegen GJS. Dit keer tegen het 6e team van de JO-9. Vandaag hebben we geluk dat we uitspelen en dat rijdende ouders als begeleiding tellen en zo hebben we toch nog een aantal fans langs de lijn staan.

Jesse is helaas ziek vandaag, maar we hebben gelukkig nog 8 fitte spelers over. Maud begint vandaag op doel en Nathanaƫl als wissel, want de tegenstander wil gelukkig wel 7 tegen 7 spelen, dus zo hebben we maar 1 wissel vandaag.

We merken als snel dat we de betere ploeg zijn, want de tegenstander komt maar zelden over de middenlijn. Eigenlijk is dit het beeld van de hele wedstrijd. Elke keer als de tegenstanders de bal hebben pakken we die snel weer af. We werken hard vandaag, want anders is het stiekem toch wel koud in de regen.

Mees en Timo houden achterin de boel dicht en Maud hoeft maar zelden in actie te komen. Joƫl, Cas en Guus werken hard op het middenveld en Sarah is altijd gevaarlijk in de spits. De grote uitblinker is vandaag Nathanaƫl, want hij weet 4x te scoren.

Gelukkig weten ook andere kinderen het net te vinden. Sarah en Maud scoren allebei 1 keer. Guus en Mees zelfs 2 keer.

Dat betekent een 0-10 overwinning en zo blijven we dit seizoen ongeslagen. Hartstikke knap en goed natuurlijk.

Volgende week spelen we een thuiswedstrijd tegen Vuren. De kinderen kunnen dan gebracht en gehaald worden bij het hek. Alvast bedankt!