• Geweldige aftrapbijeenkomst van het 75-jarig jubileum SV Noordeloos in Noorderhuis

Nadat iedereen ontvangen was door Gerrit en Merel, die daarbij een sleutelhanger van SV Noordeloos en een consumptiemuntje uitdeelden, zorgde Sven dat de ruim 250 belangstellenden hun plekje opzochten. Mark mocht beginnen met het welkomstwoord. Dit deed hij met een persoonlijk hoogtepunt uit het verleden en de status van de vereniging van het heden.

Sven vervolgde met een ondervraging van Henk Bovekerk. Henk vertelde over zijn huidige activiteiten voor onze vereniging en over de kroniek die hij aan het schrijven is van onze 75-jarige club. Daarbij kwamen diverse mooie foto’s en filmpjes voorbij uit de oude doos.

Daarna nam de jubileumcommissie het over door te vertellen over de activiteiten die we dit jaar met het hele dorp gaan beleven. Ook werden de jubileumartikelen gepresenteerd.

De lichten werden gedimd en het was tijd voor de film 'Andere Tijden Sportvereniging Noordeloos'. Adriaan Schouten werd uitgenodigd op het podium en het was tijd om terug te kijken naar de hoogtepunten van het eerste heren elftal. Een fantastische film, gemaakt door Koen, Jan en Maarten Brouwer, en in elkaar gezet en gepresenteerd door laatst genoemde. Iedereen keek en luisterde ademloos naar de haarscherpe analyses van Adriaan, zijn medespelers van weleer en natuurlijk coach Nico.

Heel veel mensen hebben zich, veelal tot hun verrassing, teruggevonden op oude (film) beelden. Deze avond was een groot succes, waarvoor we de jubileumcommissie enorm dankbaar zijn.

Het enige smetje op de avond was dat Maarten er niet bij kon zijn vanwege gezondheidsredenen. We hopen hem snel weer terug te zien, zodat hij kan meegenieten van de overige activiteiten.

Voor de ins en outs kun je via onderstaande link de prachtige beelden van deze avond van Ad Morelissen bekijken.

Link naar de foto's van de aftrapavond.

Link naar het bestelformulier om de film 'Andere tijden Sportvereniging Noordeloos' te bestellen