• Vandaag is het zover, onze eerste thuiswedstrijd. Voor 8.30 uur wordt er al druk omgekleed en dit gaat al een stuk beter dan vorige week. Er is wel een terugkerend thema, want ook vandaag is de lucht in kleedkamer niet heel fris, maar gelukkig is die geur snel verdwenen. De eerste heren lopen al snel omgekleed buiten, maar we gaan natuurlijk eerst even onze tactiek bespreken voor de wedstrijd. De kinderen luisteren goed en komen met hele goede antwoorden. Ryan is er vandaag helaas niet bij, maar Myron is vrij vandaag en doet daarom met ons mee.

Om 9.00 uur start de wedstrijd en we beginnen heel goed. We denken er goed aan om iemand achterin te houden als we aan het aanvallen zijn. We spelen ook al heel goed over vandaag en het gaat in de eerste helft dan ook heel goed. Het lukt ons om twee keer te scoren, Myron en Levi maken onze doelpunten.

In de tweede helft doen we het ook heel goed en gaat het net zo lekker. Mees maakt een mooie goal door van grote afstand een doelpunt te maken. Daarna weet Meerkerk ook drie keer te scoren en staat het opeens gelijk. Net voor tijd maakt Myron uit een mooie actie ons vierde doelpunt en winnen we de wedstrijd.

Het was een hele leuke wedstrijd met wederom prachtig weer. In een week tijd blijken we al heel veel te leren, dus dat is erg leuk om te zien. Hopelijk gaat het zaterdag weer zo goed als we tegen GJS spelen. We verzamelen om 8.15 uur.