G-NL3QZF6HDW
  • 18 september

    De tweede wedstrijd van dit seizoen staat op het programma. We spelen wederom thuis en vandaag is Groot-Ammers onze tegenstander. We gaan heel goed van start, Jesse weet namelijk in de eerste minuut al een doelpunt te maken. Groot-Ammers komt na die snelle achterstand snel op stoom en staan binnen 5 minuten met 1-2 voor. Daarna is het een mooi schouwspel, er wordt van twee kanten lekker gevoetbald en we krijgen allebei genoeg kansen. Toch zijn onze kansen iets groter, maar de bal wil er niet in, mede door een uitstekende keeper van de tegenstander. In de laatste seconden maakt Jesse nog net de aansluitingstreffer. We gaan met 2-3 de rust in.

    Heel snel in de tweede helft gaat er voor ons weer een bal in en komen we terug in de wedstrijd tot 3-3. Helaas besluiten we dan om in slaap te vallen en de handige aanvallers van Groot-Ammers maken daar gretig gebruik van. Binnen 9 minuten scoren ze 5x en is de wedstrijd gelopen. Timo en Jesse(2x) zorgen nog dat de uitslag wat minder groot is en we geloven nog heel even in een gelijkspel, maar we komen niet meer tot kansen. We verliezen met 6-8, maar het was wederom een hele leuke wedstrijd.