• WK-poule SV Noordeloos

Op zondag 20 november zullen de eerste ballen over de voetbalvelden in Qatar rollen. Heerlijk om dan met een groep vrienden, onder het genot van een biertje en een bittergarnituurtje, naar de wedstrijden te kijken. Daarnaast is het spelen in een WK-poule tegen vrienden of collega’s ook mateloos populair. Het gaat er dan vaak ook heel fanatiek aan toe!

Als voetbalvereniging kunnen we dan uiteraard niet achterblijven! Over een aantal weken zullen we weten wie de grootste voetbalkenner buiten het veld van SV Noordeloos is. Komt het aan op moeilijke en risicovolle keuzes? Of zal een beetje geluk een grote rol gaan spelen?

Meedoen is heel simpel!

1. Klik op onderstaande link of scan de QR-code
    2. Download de Scorito app (beschikbaar voor Android & IOS)
    3. Maak een (gratis) account aan

Het spel werkt eenvoudig:

1. Voorspel de wedstrijden per fase;
    2. Kies 4 topscorers per fase;
    3. Voorspel de kampioen.
    4. Win mooie prijzen!

Link om aan te melden:

Zorg dat je vóór zondag 20 november aangemeld bent en alle wedstrijden hebt voorspeld.

Een sportieve groet,

De Activiteitencommissie