• Er worden bij SVN veel activiteiten georganiseerd. Behalve het sportieve gedeelte vinden we ook het sociale aspect erg belangrijk. Om die reden is er een activiteiten commissie in het leven geroepen die leuke festiviteiten organiseert.

Zo organiseren ze de jaarlijkse familiedag. We sluiten dan met alle leden en relaties het seizoen op een leuke manier af. Er zijn sportieve activiteiten, er is een BBQ en er is een band of een DJ. Elk jaar is het weer een geslaagd evenement.

Ook wordt er jaarlijks een zes tegen zes toernooi gespeeld waarbij we er naar streven om ook zoveel mogelijk teams van buitenaf te benaderen. Dit toernooi wordt altijd druk bezocht en is erg gezellig.

Verder organiseren we feestavonden met muziek e.d. Ook deze avonden worden altijd druk bezocht.

Specifieke activiteiten voor de jeugd worden door de jeugd commissie georganiseerd. Zo hebben ze betaald voetbalwedstrijden bezocht en worden er tentenkampen geregeld. Per team is er een uit- en thuistoernooi, worden er twee keer per jaar mixtoernooitjes geregeld en zijn er zaalvoetbalwedstrijden in de winter(stop).

Suggesties voor activiteiten zijn altijd welkom.

De activiteitencommissie bestaat momenteel uit de volgende personen:

- Kim Bassa
    - Gijs Bos
    - Maarten Brouwer
    - Julia de Groot
    - Ronald de Groot
    - Corstiaan de Leeuw
    - Bert Terlouw

Wil je ook deel uit maken van onze Activiteitencommissie? Meld je dan aan bij één van de commissieleden!